Saturday, October 22, 2016

معرفی و ثبت نام در سایت 1xbet







توجه كنيد كه اگر مي خواهيد با ريال كار كنيد در زمان ثبت نام واحد پولي را ريال ايران تعيين كنيد
براي ثبت نام اينجــــــــا يا برروي بنر بالا كليك كرده و بعد از نمايش ،زبان سايت را در سمت راست و بالاي صفحه پيدا و به زبان دلخواه تغيير دهيد و به آساني ثبت نام كنيد.
يكي ار معدود سايت هاي معتبر خارجي پشتيبان زبان فارسي
داراي بالاترين ضرايب در بين تمامي سايت هاي پيش بيني
پخش مستقيم هر مسابقه اي كه داراي پخش مي باشد
پيش بيني آنلاين به صورت استثنايي
فوتبال فانتزي و مسابقات مجازي
و هزاران آپشن به خصوص ديگر
پشتيباني از ريال ، وبماني ، پرفكت ماني و بيت كوين
واريز پول به ريال
داراي پشتيبان فارسي زبان
ساپورت 24 ساعته
پشتيباني از ليگ ايران
بيمه كردن برگه پيش بيني
و بيشتر مسابقات و ليگ هاي ورزشي
داراي كدهاي هديه با توجه به امتياز شما.




#طريقه شار‍‍‍ژ حساب به ريال مطابق تصاوير زير ..

حساب كاربريتون به ريال بايد باشه

برای شارژ ابتدا وارد سایت زیر شوید

www.asanpardaz.tk

اطلاعات لازم برای پرداخت را وارد کنید توجه کنید که پرداخت حتما باید از کارت خود شما انجام شود و شماره 7 رقمی اکانت شما باید بدرستی وارد شود در غیر اینصورت اکانت شما شارژ نمی شود

بعد از پرداخت شما یک رسید دریافت می کنید . رسید پرداخت خود را یادداشت کنید. وارد اکانت خود در سایت شوید و به قسمت واریز بروید . بانک ترانسفر را انتخاب کنید و رسید پرداخت خود را در بانک ترانسفر وارد کنید و بر دکمه واریز کلیک کنید .اکانت شما بعد از چند ثانیه به صورت اتوماتیک شارژ می شود


بعد از پرداخت وارد اكانت كاربري و قسمت واريز و روي بانك ترانسفر كليك مي كنيد


وارد كردن شناسه رسيد ↓



با كليك بر روي گزينه واريز كردن بعد از چند ثانيه حساب شما شارژ خواهد گشت.

2 comments:

  1. سلام دوست عزیز. سال نو مبارک.
    من در سایت ثبت نام کردم. و مدتی است توانسته ام اجازه نمایندگی یا affiliate یا همان لینک زیرمجموعه گیری را از سایت کسب کنم.
    و در سایت https://partners1xbet.com/home/login ثبت نام کردم.
    ولی متاسفانه در ساختن یا Generate لینک دچار مشکل شدم؛ و نمیدانم جاهای خالی را چگونه پر کنم.
    به سیستم چت سایت نیز تماس گرفتم ولی آنها گفتند با ایمیل پشتیبان تماس بگیر. طی چند ایمیل نهایتا یک pdf انگلیسی از نحوه کار با affiliate برایم فرستادند که کاملا گنگ و نامفهوم بود.
    به پشتیبان تلگرام نیز پیام دادم ولی بیش از یک ماه است که جوابی نمیدهد!!!
    من یک سوال ساده دارم.
    شما که خود این مراحل را طی کردید به من بگویید در قسمتهای زیر چه بنویسم:
    add new site : لینک کدام سایت را وارد کردید شما.
    در قسمت marketing tools :
    Landing page : در صفحه ی فرود چه آدرس یا فرمتی را بنویسم ؟ ( من میخواهم صفحه فرودم ؛ صفحه ی ثبت نام سایت باشد, لذا چه دستوری را باید وارد کنم؟!)
    Subid : در این قسمت چه بنویسم؟ منظور کدام آیدی می باشد؟

    ممنون میشوم پاسخم را بدهید.
    تماس: 09211796920
    ایمیل : mydreamsky2005@gmail.com

    ReplyDelete
  2. The Biggest Slots of 2021 | JT Hub
    The 동해 출장마사지 Biggest Slots of 2021 · 6. The Dog House · 5. Double Dragon · 이천 출장안마 4. Dragon 대구광역 출장샵 Gold · 3. Wild 세종특별자치 출장샵 Hog's Treasure · 2. Pirate Gold · 천안 출장마사지 1. The

    ReplyDelete